szentanna-gki_logo_szoveges

Iskolánk szeptember elsejétől megújult névvel fogadja diákjait

Szent Anna Görögkatolikus Gimnázium és Technikum

szentanna-gki_logo_szoveges

Nappali csengetési rend

1. 08:00 – 08:45
2. 08:55 – 09:40
3. 09:50 – 10:35
4. 10:45 – 11:30
5. 11:40 – 12:25
6. 12:40 – 13:25
7. 13:40 – 14:25
8. 14:30 – 15:15

Megveszem az ötleted

Kedves 10.b, 11.a és 12.a osztályos tanulók!

 

 

Van egy jó üzleti ötleted, csak a tőke hiányzik a megvalósításhoz?

 

MEGVESZEM AZ ÖTLETED!

 

Egy Befektetőkből álló csapat csak erre vár! Győzd meg Őket!

 

MI DÍJAZZUK A JÓ ÖTLETET!

 

A nyertes csapat tagjai fejenként 10 000 Ft értékű ajándékot kapnak.

 

MIT KELL TENNI EZÉRT?!!!

Alapítsatok 3-4 fős csapatokat. (Az osztály minden tagjának részt kell venni.)

A csapatok találjanak ki egy eredeti vagy már működő, ismert terméket, szolgáltatást. Mutassátok be azt a Befektetőknek. Győzzétek meg őket, hogy Ti vagytok a LEGJOBBAK!

 

A bemutatás PowerPoint segítségével történjen, maximum 10 percben. Ha lehetséges az ötlet megjelenítése (makett, rajz) az elbírálás során előnyt jelent.

Minden csapattag vegyen részt a bemutatásban!

 

A verseny lebonyolítása:

Elődöntő:

Az első fordulóban az osztály csapatai mérkőznek meg egymással. A Befektetők közülük választják ki a legjobbat, aki a döntőn részt vehet.

Időpontja: március 9. és 13. között, osztályonként egyeztetett időpontban

 

Döntő:

A három legjobb ötlet (osztályonként egy-egy) az iskola színe előtt  versenyezhet a fődíjért.

Időpontja: március 16-i héten, pontos időpontját később határozzuk meg.

 

A felkészülésben egy tapasztalt tanácsadó csapat segíti munkádat. Tagjai: Miskolcziné Jakab Anikó, Papp Edit, Tóthné Varga Boglárka, Varga Marianna.

Fordulj hozzájuk bizalommal.

 

 

Sok sikert! Jó ötletelést!

Segédlet a prezentációhoz

 

A prezentáció a következő elvek szerint épüljön fel:

  1. Bevezetés: az ötlet (termék, szolgáltatás) bemutatása
  2. Marketing terv:
    1. célcsoport – kinek akarod értékesíteni
    2. ár, árpolitika
    3. hol – vegyesbolt, szakáruház, internet stb.
    4. reklám – módja, célja, esetleg megjelenítése
  3. Pénzügyi terv:
    1. induló költségek – eszközök az előállításhoz, reklámköltség, stb.
    2. működési költségek – anyagköltség, rezsiköltség, alkalmazottak bére, járuléka, esetleg helyiség bérleti díja stb.

TANÁCSOK:

  • Ötlet/termék/szolgáltatás pontos meghatározása: miben új, más a Ti terméketek/szolgáltatásotok a megszokottól. Ezt pontosan definiálni kell, mert csak akkor tudtok továbblépni.
  • Célcsoport: vevőkör – életkor, nem, jövedelemi helyzet meghatározása
  • Árpolitika: alacsony vagy magas induló áron akarod bevezetni a piacra, a konkrét eladási ár meghatározása akkor lehetséges, amikor már tudod az előállítási költséget
  • Ha szolgáltatás akkor bolt helyének meghatározása (konkrét földrajzi terület), szolgáltatások pontos körének meghatározása.
  • Ha termék, hol akarnád értékesíteni: széles elosztás különböző kiskereskedelmi egységekben, internet, szaküzlet, saját bolt
  • Hol akarnád reklámozni, melyik az a kommunikációs csatorna amelyen keresztül a legtöbb potenciális vevődet el tudod érni. Konkrét reklámeszköz meghatározása (újsághirdetés, reklámfilm stb.), esetleg konkrét plakátterv, szlogen

 

 

 

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email
Share on print
Share on twitter

Nappali csengetési rend

1. 08:00 – 08:45
2. 08:55 – 09:40
3. 09:50 – 10:35
4. 10:45 – 11:30
5. 11:40 – 12:25
6. 12:40 – 13:25
7. 13:40 – 14:25
8. 14:30 – 15:15

Iskolánk adatai

Elérhetőségek

Iskolánk adatai

Elérhetőségek